5 052 läst ·
3 svar
5k läst
3 svar
Sibirisk lärk
Var på en visning i helgen, (och smygfluktade), och såg en ganska häftig altan byggd i Sibirisk Lärk. Är det någon här som byggt i detta material? I så fall: har ni någon prisuppgift? Är det mycket dyrare än vanligt impregnerat virke?
mvh
David
mvh
David
Klicka här för att svara