Var på en visning i helgen, (och smygfluktade), och såg en ganska häftig altan byggd i Sibirisk Lärk. Är det någon här som byggt i detta material? I så fall: har ni någon prisuppgift? Är det mycket dyrare än vanligt impregnerat virke?

mvh
David
 
Tack Jani!

mvh
David
 
Spännande!
Kommer du ihåg vad du fick ge per kvm?

mvh
David
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.