P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Känner oxå till dedär med shoppingmissbruk.. väääldigt lätt att det blir dubletter av saker man redan har.. tex flera olika skruvdragare och kapgersågar, i mitt fall blev det 5 bordsågar men förnuftet kom ikapp och en av sågarna såldes.. MEN nu kom det upp en tråd om CS70 sågen o då börja det klia igen 
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Men då blir jag förstås nyfiken. Vad är det för skillnad på sågarna? Hur kom det sig att du skaffade 5? Vad hos cs70 är det som lockar?pleqtiz skrev:Känner oxå till dedär med shoppingmissbruk.. väääldigt lätt att det blir dubletter av saker man redan har.. tex flera olika skruvdragare och kapgersågar, i mitt fall blev det 5 bordsågar men förnuftet kom ikapp och en av sågarna såldes.. MEN nu kom det upp en tråd om CS70 sågen o då börja det klia igen![]()
fiskbuggaren skrev:Hej bh. Jag har ett problem. Jag är inte säker på att mitt verktygsshoppingmissbruk fungerar längre. Jag har provat de vanliga tricken; ökad dos, känsla av att ha gjort "ett klipp" och kombination av olika typer av rabatter och poäng för att känna att man "lurar systemet". Ändå vill den sedvanliga kicken inte riktigt infinna sig. Vad gör jag för fel?
Har hört att den riktiga kicken infinner sig när man bjuder....
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
är nog att äga saken som är själva tjusningen med det hela.. Metabo TKHs4,2 får gå som grovklyvning, den andra är en liten dewalt DW745 som är portabel, Logosols PS315 justersåg som får köra skivor o massa sånt när det ska snickras fint. någon biltema såg som jag kör strövirke med. samt den som såldes va en Bosch GTS10. alla fyller sin funktion.. CS70 sågen vill jag ha enbart för att det är en Festoolfiskbuggaren skrev:
Klicka här för att svara