Lite mer att "såga"...
Ja, jag har gjort detta själv........

Som ni ser saknas taklisterna, fast de kom upp ca 2 år senare :D
 
  • Badrum1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
en till.....

 
  • Badrum2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det enda att "såga" är väl just taklisterna...  ;) Tycker det var snyggt ! fast jag gillar vitt. Ser varmt och ombonat ut.
 
Ska ha vitt i det nya huset.
Är det funkis så är det ;)

De här bilderna var från gammelhuset, med sina tinnar och torn, och där hör inte funkis hemma.
 
Riktigt snyggt.. Ser väldigt "välkommnande" ut..
 
Tack båda för era värmande kommentarer!!
Någonstans måste man börja och det blev inte så pjåkigt ;)

Jag ser fram emot att fixa mina båda funkisinspirerade bad/duschrum i höst!
I vitt (vägg)och grått(golv och duschhörn)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.