2 779 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
SESOL
Hej
Jag kan inte rekommendera SESOL, har bara dålig erfarenhet.
1: Dom välte min ny inköpta Weber grill så att den är kass
2. Skada minna hängrännor när dom sate upp byggställning
3. Skada min fasad på flera ställen.
Har sänt många mail till dom och även ett antal samt där dom lovar att återkomma det gör dom inte. Kommer att kontakta ARN.
Jag kan inte rekommendera SESOL, har bara dålig erfarenhet.
1: Dom välte min ny inköpta Weber grill så att den är kass
2. Skada minna hängrännor när dom sate upp byggställning
3. Skada min fasad på flera ställen.
Har sänt många mail till dom och även ett antal samt där dom lovar att återkomma det gör dom inte. Kommer att kontakta ARN.
Detta ersätter de dig för ?C Christer Alm skrev:Hej
Jag kan inte rekommendera SESOL, har bara dålig erfarenhet.
1: Dom välte min ny inköpta Weber grill så att den är kass
2. Skada minna hängrännor när dom sate upp byggställning
3. Skada min fasad på flera ställen.
Har sänt många mail till dom och även ett antal samt där dom lovar att återkomma det gör dom inte. Kommer att kontakta ARN.
Har de egen personal eller inhyrd/UE ?
Hej
I fredag ringde dom ej något beslut en om dom kommer att ersätta detta.
Han som ringnde har lämnat till deras reklamations avd.
Mvh
Christer
I fredag ringde dom ej något beslut en om dom kommer att ersätta detta.
Han som ringnde har lämnat till deras reklamations avd.
Mvh
Christer
Kommer att vänta till den 14/11 sedan blir det ARN om jag inte hört av dom
Klicka här för att svara