Hej

Jag kan inte rekommendera SESOL, har bara dålig erfarenhet.


1: Dom välte min ny inköpta Weber grill så att den är kass


2. Skada minna hängrännor när dom sate upp byggställning


3. Skada min fasad på flera ställen.


Har sänt många mail till dom och även ett antal samt där dom lovar att återkomma det gör dom inte. Kommer att kontakta ARN.
 
C Christer Alm skrev:
Hej

Jag kan inte rekommendera SESOL, har bara dålig erfarenhet.


1: Dom välte min ny inköpta Weber grill så att den är kass


2. Skada minna hängrännor när dom sate upp byggställning


3. Skada min fasad på flera ställen.


Har sänt många mail till dom och även ett antal samt där dom lovar att återkomma det gör dom inte. Kommer att kontakta ARN.
Detta ersätter de dig för ?
Har de egen personal eller inhyrd/UE ?
 
H
M mortimer skrev:
Detta ersätter de dig för ?
Har de egen personal eller inhyrd/UE ?
egen.
 
  • Gilla
mortimer
  • Laddar…
Hej
I fredag ringde dom ej något beslut en om dom kommer att ersätta detta.

Han som ringnde har lämnat till deras reklamations avd.


Mvh
Christer
 
Hur går det här ?

Att få en anmälan hos ARN på företaget är inget som de flesta seriösa företag vill, oavsett utgången så ser det inte bra ut för ett företag.
 
Kommer att vänta till den 14/11 sedan blir det ARN om jag inte hört av dom
 
C Christer Alm skrev:
Kommer att vänta till den 14/11 sedan blir det ARN om jag inte hört av dom
Handläggning hos ARN tar ju ett antal veckor och att förbereda en anmälan med allt underlag hos de tar en stund också.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.