Tjenare!

Jag har blivit av med dom 2 servicehjul som finns till klipperbordet på min Jonsered, dom som sitter bakom kåpan på fronten som man använder när man ska resa bordet, det går såklart att göra utan, men det är ganska mycket enklare med.

Jag har letat och letat på Google, men jag hittar ingenting, är där någon som vet vår man kan hitta sådana?

Det är plasthjul med en metallstång i, har bifogad en bild om det förklarar det bättre :-)

Illustration av servicehjul till klipperbord på Jonsered gräsklippare, markerade med röda cirklar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hoppas där är någon som vet, jag hater att mina sakar inte är kompletta, men dom har säkert blivit "städat" bort :-)

Bästa svaret

P
S StugLajf skrev:
Tjenare!

Jag har blivit av med dom 2 servicehjul som finns till klipperbordet på min Jonsered, dom som sitter bakom kåpan på fronten som man använder när man ska resa bordet, det går såklart att göra utan, men det är ganska mycket enklare med.

Jag har letat och letat på Google, men jag hittar ingenting, är där någon som vet vår man kan hitta sådana?

Det är plasthjul med en metallstång i, har bifogad en bild om det förklarar det bättre :)

[bild]

Hoppas där är någon som vet, jag hater att mina sakar inte är kompletta, men dom har säkert blivit "städat" bort :)
5069800-01 heter axeln.
5069796-01 heter hjulen.
åtgår 2 stycken av varje.

Schematisk illustration av reservdelar till Husqvarna-maskiner med delnummer för axel och hjul.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
StugLajf
  • Laddar…
Maskintok skrev:
5069800-01 heter axeln.
5069796-01 heter hjulen.
åtgår 2 stycken av varje.

[bild]
Tack så mycket :-) Jag går ut ifrån att man också ska ha 7341177-71 och 7353115-20 för att fästa hjulet på axeln?

Jag får se om jag kan hitta någonstans som säljar detta.

P
al
S StugLajf skrev:
Tack så mycket :) Jag går ut ifrån att man också ska ha 7341177-71 och 7353115-20 för att fästa hjulet på axeln?

Jag får se om jag kan hitta någonstans som säljar detta.
alla som säljer husqvarna kan fixa detta.
(y)

Maskintok skrev:
al

alla som säljer husqvarna kan fixa detta.
(y)
Ja, jag hittade på maskindelar.se, gör en beställning nu :)

• Gilla
1
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.