Detta kanske är en dum fråga men måste ändå göra det.
Vi har en jordvärmepump IVT Greenline sedan ett par år tillbaka dvs ingen garanti kvar. Första åren servade vi pumpen men jag kan inte komma ihåg när jag gjorde det sist om jag ska vara ärlig. Jag fattar att på en bil så byter man olja och filter etc så den inte rasar ihop.
Men jag vet inte riktigt vad man gör på en service förutom att kolla så att allt fungerar vilket det gör (i min mening).
Finns det någon vinst i att ta hit någon som gör en service? Kan pannan gå bättre?
Tack för input!