D Daniel__s #1 Husägare · Stockholm · 612 inlägg 1 sep 2017 22:47 Daniel__s Husägare Stockholm 612 inlägg 1 sep 2017 22:47 #1 Hej, Hade en firma hos mig som gjorde service på min luftvärmepump. Blev rent och fint men vissa flänsar ser/är skadade. Hur mycke påverkas effekten av det? Se bilderna nedan Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej, Hade en firma hos mig som gjorde service på min luftvärmepump. Blev rent och fint men vissa flänsar ser/är skadade. Hur mycke påverkas effekten av det? Se bilderna nedan
GoForIt #2 Medlem · Jönköpings · 5 461 inlägg 2 sep 2017 15:51 GoForIt Medlem Jönköpings 5 461 inlägg 2 sep 2017 15:51 #2 Marginellt skulle jag påstå, utan fackmannakunskap. Väldigt lätt gjort, men samtidigt ju lite slarvigt av utföraren.
Marginellt skulle jag påstå, utan fackmannakunskap. Väldigt lätt gjort, men samtidigt ju lite slarvigt av utföraren.