Om man ringer ut en servicetekniker för att göra service på sin värmepanna, vad är det de gör?
Är de påfyllnad av kylmedel o så? Smörjning av fläkt?
Är detta nåt man kan göra själv? Och är det nån som vet hur mycket en normal service (om det inte är nåt speciellt fel på den) borde kosta??