Jag har en ide om att sätta in en serveringshiss mellan källare och 1:a plan. Det är bara en liten en som göms i en gadrob, typ 700mm bred och 500mm djup. Att ta upp göra själva schaktet är inga problem, det är själva hiss anordningen som spökar.
Detta är sånt man sett på film och vill ha iställt för att springa med en bricka i en brant spiraltrappa.
Ge mig tips och lösningar.