Ska bygga nytt om ca 2 år då vi får kommunalt va.
Har börjat titta på hisstillverkare och behöver få tips på någon som är bra och seriös.
Så vad ska man välja för hustillverkare.

Mats-Göran

Örementhus är vi nöjda med.

Omöjligt att svara på... Speciellt när du inte angett något alls om vad ni har för krav/önskemål. Var är er budget?
Sedan har åtminstone inte jag någon erfarenhet av hisstillverkare... :)

Tänk sedan på att de flesta som svarar här bara har erfarenhet av en leverantör. De flesta kan ha viss erfarenhet av andra i deras egna urval. Men då har de inte hela bilden.
I princip får du vad du betalar för. Är det billigt och bra kvalitet finns det andra problem kanske att bolaget utnyttjar arbetskraft som inte får tillräckligt betalt eller jobbar med fel arbetsförhållanden.

Vad är det för hiss, handikapp eller vanlig personhiss?

När det gäller husleverantör jag jag varmt rekomendera Vallsjöhus. Dom är öppna för ändringar, speciallösningar, utgå från kundens önskningar. Men tänk på att börja i GOD tid. Bättre att vara ute 1/2 år före sin tid så du hinner fundera för det är 1000 saker som dyker upp som du vill ha frågor på. Och husföretaget har inte alltid samma tidaxel som du själv har. Plus att den tomt du får dig tilldelad har en massa "måste" krav på hushöjd, storlek mm mm mm... och detta behöver du husföretagets hjälp med innan du börjar kika på vad du önskar dig.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.