En politisk dramaserie med Sigourney Weaver i huvudrollen som "Madam Secretary". Handlar om det politiska yrkeslivet och kämpandet för att hålla ihop familjen.. Var ett par år sedan vi såg serien, men den var helt klart sevärd. Blev bara en säsong dock.
Klassisk polisserie. De samlar ihop ett "polisteam" från olika delar av europa för att gemensamt kunna lösa brott som rör sig över gränserna.. spännande.