Annis skrev:
Vad tråkigt att det blivit så. Vi har nyss satt in ett Sentenskök hemma och vi är helnöjda. Bemötandet i Electrolux Homebutiken i Umeå har varit jättebra. I ritprogrammet gick köket på 46800:- och offerten när vi lagt till bänkskivor, kyl, frys, ugn, häll, diskmaskin, fläkt, diskho, takanslutning, passbitar, stödsidor samt låd- och skåpinredning var 90000:-. Vi tycker att det var ett helt ok pris.
Hej

Måste bara säga att jag just beställt ett kök från Electrolux Home i Umeå. Och är helnöjd med deras engagemang och kunnande

/F
 
Lite OT:

Elektrolux Home i Halmstad gick i konken i vintras.
Man kan ju undra varför.

Inte någon avfolkningsbygd direkt. Och IKEA är många mil bort.

//KoW
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.