Vad tråkigt att det blivit så. Vi har nyss satt in ett Sentenskök hemma och vi är helnöjda. Bemötandet i Electrolux Homebutiken i Umeå har varit jättebra. I ritprogrammet gick köket på 46800:- och offerten när vi lagt till bänkskivor, kyl, frys, ugn, häll, diskmaskin, fläkt, diskho, takanslutning, passbitar, stödsidor samt låd- och skåpinredning var 90000:-. Vi tycker att det var ett helt ok pris.