F Flexitegel skrev:
Kan bjuda på lite bilder på tanken och pumpen. Vi hade bråttom att få igång det, så det är rätt mycket bondmek just nu.
[bild][bild]
Gör bara inte för mycket bondmek kring gasbrännaren.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.