1 446 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Senaste Inlägget
Den klistrade svarta statusraden högst upp på sidan tycker jag skapar förvirring. :S
Istället för att visa Senaste Inlägget vore det bättre om den visade namnet på den tråd man för tillfället har öppen.
Som det är nu har det hänt mer än en gång att jag börjat skriva ett inlägg baserat på vad som står i statusraden, inte vad tråden handlar om.
Just nu står det exvis Lurad på underhåll av tegeltak? högst upp på sidan. Då är det lätt hänt att man drar iväg någon upplysande anekdot om tegeltak i en redan öppen tråd som handlar om exvis spisar.
Istället för att visa Senaste Inlägget vore det bättre om den visade namnet på den tråd man för tillfället har öppen.
Som det är nu har det hänt mer än en gång att jag börjat skriva ett inlägg baserat på vad som står i statusraden, inte vad tråden handlar om.
Just nu står det exvis Lurad på underhåll av tegeltak? högst upp på sidan. Då är det lätt hänt att man drar iväg någon upplysande anekdot om tegeltak i en redan öppen tråd som handlar om exvis spisar.
Administrator
· Skåne
· 8 668 inlägg
Mycke_nu, det var ju roligt att du tittar så mycket på den menyraden. Mitt problem är att jag missar nya inlägg i pm-boxen, för jag tittar inte på den. Men jag tror att det är en vanesak. Det är många som har sagt till oss att de gillar just den menyraden.
Klicka här för att svara