Kan man inte länka till http://www.byggahus.se/forum/search.php?do=getdaily via
på startsidan?
Tycker det vore smidigt för min del åtminstone.
på startsidan?
Tycker det vore smidigt för min del åtminstone.
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Bra idé, Vi försöker lägga till en "Visa hela dygnet"-länk till höger om "Senaste inläggen" på startsidan. Kommer inom kort.
Klicka här för att svara