794 läst ·
4 svar
794 läst
4 svar
Senaste inläggen!
Jag använder senaste inläggen mycket, och har en sak som irriterar mig lite.
När jag tryckts så är jag här:
Du är här: Byggahus.se > Sök i forum > Sökresultat
Jag skulle vilja ha in Forum i den länkraden, så att jag snabbt kan hoppa in i och bläddra bland forumets olika kategorier.
Alltså såhär:
Du är här: Byggahus.se > Forum > Sök i forum > Sökresultat
mvh
Fredrik
När jag tryckts så är jag här:
Du är här: Byggahus.se > Sök i forum > Sökresultat
Jag skulle vilja ha in Forum i den länkraden, så att jag snabbt kan hoppa in i och bläddra bland forumets olika kategorier.
Alltså såhär:
Du är här: Byggahus.se > Forum > Sök i forum > Sökresultat
mvh
Fredrik
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Det irriterar jag mig också på. Ska se om det går att fixa.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Jag har också irriterat mig på detta - det finns med på att göra-listan.
lägg $navbar även längst ner under en tråds inlägg. slipper man skrolla upp igen längst upp...
Det har retat mig också, tills jag upptäckte att det knappen finns precis 2 cm ovanför "Du är här"-raden, i det gröna menyfältet.fresve skrev:
Klicka här för att svara