Hej!
För långa debattämnen hade ni en knapp som sa "första olästa" eller något liknande. Det var praktiskt för att direkt läsa där man har slutat.
Har den försvunnit, eller är det någon inställning på min dator?
Om den har försvunnit, så skulle jag uppskatta om ni inför den igen, för t.ex. humortråden har just nu 396 sidor, och det tar tid att bläddra dit man var senast.
MVH
Rolle314
För långa debattämnen hade ni en knapp som sa "första olästa" eller något liknande. Det var praktiskt för att direkt läsa där man har slutat.
Har den försvunnit, eller är det någon inställning på min dator?
Om den har försvunnit, så skulle jag uppskatta om ni inför den igen, för t.ex. humortråden har just nu 396 sidor, och det tar tid att bläddra dit man var senast.
MVH
Rolle314
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 836 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 836 inlägg
Menar du den jag visar med en röd pil så finns den där fortfarande om du inte läst färdigt. Tyvärr kan "infinite scroll" ställa till det om du råkat bläddra för snabbt genom tråden, men den funktionen går att stänga av.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Jag tror aldrig den knappen har funnits i mobilen.
Hej,
Den här knappen verkar komma och gå för mig. Jag har saknat den ett par dagar. Men direkt efter att jag startade tråden, så såg jag den igen. Men nu i morse såg jag den inte. Här är en klipp som jag tog för ett par minuter sedan:
Där är "Visa första olästa" borta.
I mobilen så hoppar man direkt till första olästa sidan.
Den här knappen verkar komma och gå för mig. Jag har saknat den ett par dagar. Men direkt efter att jag startade tråden, så såg jag den igen. Men nu i morse såg jag den inte. Här är en klipp som jag tog för ett par minuter sedan:
Där är "Visa första olästa" borta.
I mobilen så hoppar man direkt till första olästa sidan.
Bästa svaret
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 836 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 836 inlägg
Första olästa finns ju givetvis inte om Byggahus anser att man läst hela tråden, och som jag skrev så kan sådant ske av misstag med infinite scroll.
Alla inlägg lästa - ingen knapp
Har det kommit nya inlägg sedan sist man besökte - knapp
Alla inlägg lästa - ingen knapp
Har det kommit nya inlägg sedan sist man besökte - knapp
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 836 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 836 inlägg
@Per Eskilsson Jag tycker personligen att det hade varit bättre och tydligare om knappen inte försvunnit utan istället ändrat text till "allt läst" och kanske fetstilat den när det finns olästa.
Klicka här för att svara