Rekommenderas inte, gammal konstruktion avsedd för kol o koks eldning. Eftersom Selmac inte kan visa en spec eller manual, så ger den troligen dålig verkningsgrad vid vedeldning.
 
  • Gilla
Jannez69
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.