Tjäna
Min panna har börja brinna sämre(Baxi Bonus 30)
Har inte haft problem med det innan, s-luften och p-luften har varit 50%-50% då jag hade björkved,ca 80% av veden va björk 20% blandved,dom sista 2 åren har det mest varit blandved(barr) och då har s-luft 75% å p-luft 25%.Men nu brinner det sämre och ojämt framtill bra men baktill mycket sämre,blir nerförsbacke uppbränt fram å inte bak ..
Mvh//Kim