R riek #1 Medlem · västmanland · 118 inlägg 13 okt 2009 21:49 riek Medlem västmanland 118 inlägg 13 okt 2009 21:49 #1 Vi har byggt huset på bilden flygel 1 flygel 2 stall verkstad loge huset är utfört i lösvirke byggtid 28 veckor boyta ~300 m2 passivhus i spec. förutom väggtjocklek och dörrsluss. solvärme Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi har byggt huset på bilden flygel 1 flygel 2 stall verkstad loge huset är utfört i lösvirke byggtid 28 veckor boyta ~300 m2 passivhus i spec. förutom väggtjocklek och dörrsluss. solvärme
H hugolisa #2 Medlem · malmö · 13 inlägg 13 okt 2009 22:30 hugolisa Medlem malmö 13 inlägg 13 okt 2009 22:30 #2 Vilket fint hus-har du mer bilder att visa.
L ljungskulla #3 Medlem · kalmar · 71 inlägg 14 okt 2009 09:44 ljungskulla Medlem kalmar 71 inlägg 14 okt 2009 09:44 #3 Ja, verkligen fint hus! Genuint känns det som!
P Plupp 10051 #4 Anonym 14 okt 2009 17:54 Plupp 10051 Anonym 14 okt 2009 17:54 #4 Klassisk stil som påminner om vår egen entrésida. Vacker omgivning!
R riek #5 Medlem · västmanland · 118 inlägg 14 okt 2009 18:38 riek Medlem västmanland 118 inlägg 14 okt 2009 18:38 #5 visar en bild från insidan. vår glasveranda är vinterbonad och absolut favorit Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder