735 läst ·
9 svar
735 läst
9 svar
Segt forum?
Är det bara här, eller är det segt för fler?
Ser i IEs statusrad att den laddar nå facebookplugin och googleads..... tar massa tid.
Är det nåt nytt tillfälligt, eller är det bara min dator som fått krupp?
Ser i IEs statusrad att den laddar nå facebookplugin och googleads..... tar massa tid.
Är det nåt nytt tillfälligt, eller är det bara min dator som fått krupp?
Nej, ibland är det segt för min dator också - trots att jag har det värsta i trådlöst som Telia kan erbjuda. Fast jag har ju 0 koll på allt det tekniska med datorer, så jag vet inte varför det är det ena eller det andra med datorer.
Skönt att man inte är själv, då ska man kanske inte röra det som funkar i allafall...
Klicka här för att svara