2 118 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Seadream badkar
http://www.duravit.com/products/series/seadream/tubs--c-tubs_lfli6y5j7t.html
Tjena! Här ovan postar jag nu en länk med en bifogad undran om någon här har erfarenhet av detta kar eller tillverkare? Jag såg det på Höganäsbutiken i Bromma och det ser onekligen väldigt fint ut.
Tjena! Här ovan postar jag nu en länk med en bifogad undran om någon här har erfarenhet av detta kar eller tillverkare? Jag såg det på Höganäsbutiken i Bromma och det ser onekligen väldigt fint ut.
Vi har precis fått hem vårt nya kar som efter en del funderande blev ett Duravit Vero. Samma tillverkare annat kar, det ser så här lång fint ut men vi har inte installerat klart ännu så vi har inte testat. Verkar vara bra kvalitet och till ett något högre pris borde det ju det.
Duravit är en stor kvalitetstillverkare och man behöver inte vara orolig för eftermarknad eller kvaltet. Duravit har nyligen etablerat ett eget bolag i Sverige och har innan skötts av en mindre importör och därför har märket börjat visas mer nu och får mer spridning i Sverige, men som sagt det är en stor stabil tillverkare med allt vad det innebär i kvalitet och garantier.
Klicka här för att svara