mexitegel #1 Tidsoptimist · Västra Götaland · 21 667 inlägg 14 apr 2009 16:24 mexitegel Tidsoptimist Västra Götaland 21 667 inlägg 14 apr 2009 16:24 #1 Ja, har den det? Har fått nys på en beggad nämligen...
G gifen #2 Medlem · Stockholm · 293 inlägg 14 apr 2009 18:24 gifen Medlem Stockholm 293 inlägg 14 apr 2009 18:24 #2 Årsmodell? Alla dom nyare maskinerna har iallfall SDS fäste som standard.
screamin-daemon #3 Medlem · - · 887 inlägg 14 apr 2009 19:51 screamin-daemon Medlem - 887 inlägg 14 apr 2009 19:51 #3 det har den
mexitegel #4 Tidsoptimist · Västra Götaland · 21 667 inlägg 15 apr 2009 08:41 mexitegel Tidsoptimist Västra Götaland 21 667 inlägg 15 apr 2009 08:41 #4 Toppen, tackar för svar