HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Jag tycker det är onödigt med två toalettstolar.
Men när båda är nödiga samtidigt så är det sjukt praktiskt. Och väldigt effektivt när man gör morgonbestyren. Vi är 2 pers i hushållet och jag funderar på att skaffa en tredje toalettstol. (Det är idag för långt att gå från bastun till närmaste toalett)

HOBBY ARCHITECT
S Stuff skrev:
Men när båda är nödiga samtidigt så är det sjukt praktiskt. Och väldigt effektivt när man gör morgonbestyren. Vi är 2 pers i hushållet och jag funderar på att skaffa en tredje toalettstol. (Det är idag för långt att gå från bastun till närmaste toalett)
Det är ju bara 120 kvm, men det är sant, i det andra badrummet kanske nån badar, duschar eller borstar tänderna. 🙂

F
Frerider Frerider skrev:
Nej tack stelare får man leta efter!
Ett sovrum på 120m2 målgruppen blir ganska begränsad.
Måste väl finnas sovrum på övervåningen? Entreplan ser ut att vara typ 70-80 kvm.

• Gilla
Frerider
  • Laddar…
Frerider
F Frågan skrev:
Måste väl finnas sovrum på övervåningen? Entreplan ser ut att vara typ 70-80 kvm.
Ja det ser jag nu, trappan är i det högra hörnet missade det👍😉

• Gilla
Frågan
  • Laddar…
“– Småhus är den enskilt mest intressanta boendeformen för de flesta i Sverige, säger partiledaren Jimmie Åkesson.”

Är småhus verkligen så intressant/akut?

Känns som politik för en värld vi inte lever i längre.

Det är så billigt med hus på landsbygden i Sverige att ”I bought a cheap house in Sweden” i princip blivit en egen kategori på YouTube.

Då har inte 50/60-talisterna ens hunnit börjat flytta in på äldreboenden än. När deras 10 000-tals villor plötsligt ska säljas till 100-tals köpare, då blir det REA på REA på REA..

Hyresrätter i allmännyttan är det dock brist på.
Nästan överallt.

• Gilla
Allman och 1 till
  • Laddar…
C CattenJansson skrev:
“– Småhus är den enskilt mest intressanta boendeformen för de flesta i Sverige, säger partiledaren Jimmie Åkesson.”

Är småhus verkligen så intressant/akut?

Känns som politik för en värld vi inte lever i längre.

Det är så billigt med hus på landsbygden i Sverige att ”I bought a cheap house in Sweden” i princip blivit en egen kategori på YouTube.

Då har inte 50/60-talisterna ens hunnit börjat flytta in på äldreboenden än. När deras 10 000-tals villor plötsligt ska säljas till 100-tals köpare, då blir det REA på REA på REA..

Hyresrätter i allmännyttan är det dock brist på.
Nästan överallt.
Jag vet att vissa bostadsbolag vill satsa på något liknade som SD's förslag med en liten tomt som folk kan odla på.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.