9 918 läst ·
18 svar
10k läst
18 svar
Schuco vs Velfac, beslutsångest
T TMatt skrev:För att göra det ännu svårare:
Jag valde bort både Schuco och Velfac och beställde Aluprof. Fasta fönster, öppningsbara fönster, kombinerade fasta- och öppningsbara i samma ram, vikdörrparti och skjutdörrparti. Betydligt billigare, jättefina u-värden, helt i aluminium.
Ett år efter inflytt gjorde vi energideklaration och fick betyget A så det känns definitivt som att fönsterna lever upp till sina utlovade u-värden.
Det var tre år sedan och jag är fortfarande väldigt nöjd.
Hej, är ni ffrande nöjda med era fönster? Mvh
hej, hur känns era fönster idag några år efter? Är ni fortfarande nöjda? Det måste vara dessa fönster du har: https://hus.aluprof.com/erbjudanden/rulljalusierT TMatt skrev:För att göra det ännu svårare:
Jag valde bort både Schuco och Velfac och beställde Aluprof. Fasta fönster, öppningsbara fönster, kombinerade fasta- och öppningsbara i samma ram, vikdörrparti och skjutdörrparti. Betydligt billigare, jättefina u-värden, helt i aluminium.
Ett år efter inflytt gjorde vi energideklaration och fick betyget A så det känns definitivt som att fönsterna lever upp till sina utlovade u-värden.
Det var tre år sedan och jag är fortfarande väldigt nöjd.
när jag tittade på designen såg de riktigt bra ut men va säger du om kvaliten såhär efter ngt år? Tack för att du delar med dig.
Vi har MB-86 fönster, 4m brett skjutparti från golv till tak och 4m brett vikdörrparti från golv till tak. Har även en balkongdörr från Aluprof.S Samir_88 skrev:
Fortfarande väldigt nöjda. Inga problem alls. Fem år gamla nu men känns nya.
Tack för ditt svar, jag fick detta förslag av conrevo nyligen och det var bättre än från Litauen konstigt nog..dessa heter mb-79 undrar vad skillnaden är..T TMatt skrev:
Klicka här för att svara