Hej
har kopplat in en schneider dimmerpuck enligt anvisningar till 230v led i taket. Allt fungerar som det ska utom att det när man släcker verkar vara lite tjuvström på och 4 små led lampor i mitten lyser väldigt svagt likt ledbelysningen. Någon som känner till detta?
Vad göra?
micke