Hej

har kopplat in en schneider dimmerpuck enligt anvisningar till 230v led i taket. Allt fungerar som det ska utom att det när man släcker verkar vara lite tjuvström på och 4 små led lampor i mitten lyser väldigt svagt likt ledbelysningen. Någon som känner till detta?
Vad göra?

micke
 
Är det en dimmer utan neutralledare?
Inte ovanligt att lättdrivna led-bel. kan lysa svagt.
Har du kollat så att min. belastningskrav för dimmern är uppfyllt?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.