Hej!
Är på jakt efter en riktigt skön schäslong eller vilfåtölj att ha i telefonhörnan i hallen.
Är det någon som vet vilka som säljer schäslonger?
När jag googlar så får jag bara upp en massa soffor med schäslongdel...

Var och provade Ikeas Ektorp för några veckor sedan. Blev glatt överraskad för den var både kanonskön och billig!

Har gjort plats för den i mitt läshörn och ska snart beställa den här:
59628_PE164173_S3.jpg

T
Personligen tycker jag att Ikeas Ektorp är riktigt ful, det är i och för sig dom flesta av Ikeas soffor.

Kolla då istället in Ilvas soffor, mycket stilrena och till bra priser. Dom har ett par snygga schäslonger men dom finns tyvärr inte med på hemsidan.

Just nu är det rea på Ilva och vissa soffor är sänkta med 2000-3000 spänn!

Tack för svaren!
Ektorp tycker jag är lite klunsig.
Dom har en jättefin och superskön schäslong på ROOM.
Synd bara att den kostar 17000!!!

Problemet med Ilva är att det är 50 mil dit. Blir lite svårt att titta på deras schäslonger om dom inte finns på hemsidan. Har du kanske några bilder eller liknande?

Här är ROOMs svindyra. Men skön är den...

Va f----n, bilden kom ju inte med. Gör ett nytt försök...

• Bild_4_001.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hejsan!

Mio hade något liknande den på bilden ovan förra hösten, oxå den i röd sammet! :) I stil med en klassisk "Howard-fåtölj". Den var jätteskön att sitta i! Felet med IKEAs är att det saknas ett armstöd.... :o det är ju inte det minsta skönt att sitta då?!

Hej
kolla på le corbisior (eller hur de stavas) hans LC serie där finns det en jättefin i svart skinn eller i skoskinn om man hellre vill det. Finns i flera olika ´färger. I västerås kostar den billigaste 5 99 kr på risemöbler, har sett samma i stockholm för 2000 mer... (och ja, det är samma fabrikat!) annars om du vill klä själv, kolla auktionsbyråer. Förra söndagen gick en för 360 kr men då skulle du få klä om den själv.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.