Hej alla!
Vi har nu försökt att dra igång vårt husbygge på allvar igen efter en tids uppehåll av olika anledningar.
Vi har en del erfarenheter av Sävsjöträhus/Västerås och jag undra om det är någon/några här som kan dela sin/a uppfattningar av just detta kontor? Vi har i stort sätt ritat klart huset och börjar känna oss nöjda, försöker fixa lite små lösningar men annars vill vi gärna söka bygglov osv.
Vill gärna veta hur ni som har vänt er till Västerås kontoret har haft det med dem och mer än gärna Er som har faktist byggt där.
Jag återkommer med anledning till min fråga när jag ser hur ni har haft det.

Tacksam för svar
Missen
 
Du har ett PM!

 
Robert_Maria
Kan ni tänka er att dela med er av er erfarenhet? Vi är också inne på att vända oss till Sävsjöhus i Västerås.

/M
 
Hör av er med PM!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.