Någon som vet mer eller erfarenheter av olika slag om Sävsjö Trähus?

Vi funderar att bygga nytt hus av dem nämligen.

Tacksam för råd och tips!

Kram
 
Hej!
Vi hade med dom när vi kikade påolika lev. Dom är dyra - mycket dyra. det billigaste vi kikade på hamnade på 2,4 utan tillval. Vi plockade bort dem från vår lista på huslev, men de verkar ha bra kvalitet med bla råspånt i väggarna.

 
har gjort kalkyler på hus fr sävsjö trähus. verkar ha bra kvalitet men oxå dyra! i priset ingår jord eller bergvärme. säljaren vi haft kontakt med räknade väldigt högt vad gäller pris på kakel, klinker mm mm
 
Min erfarenhet hittills är som föregående talare att de är dyra men verkar hålla bra kvalite... :-/
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.