Hej,
Vi funderar på att köpa ett hus byggt 1974. Besiktigades i fredags. Två anmärkningar att fundera på.
En sättningsspricka i grunden se bifogad bild. Besiktningsman rekommenderar vidare undersökning.
Även liten mikrobiell påväxt på undelagstaket i kallvinden.
Är detta skäl nog att dra sig ur eller. Mest orolig försprickan.
Mattias