Hallå,
Jag ska sätta upp takpanel på vinden snedtak.
Undrar hur jag ska sätta upp den på smidigaste sätt.
1. Hur sätter jag spiken så den inte syns? För jag ska bygga liggande och undrar om sponten som sticker ut ska vara uppåt eller neråt.
2. Var fäster jag spiken så den inte syns? Är det i springa eller i sponten som sticker ut? För jag vill inte att den ska synas.
/ tw