Har tänkt sätta spåntpanel på väggarna på balkongen. Betonghus. Hur gör jag detta på enklast och bästa sätt? Sätter jag nägra spånt vertikalt (hur fästa samr hur tätt mellan spånten?) och sen spika horisontell spånt över de vertikala
Hej!
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med avstånd etc. men jag såg den här bilden när jag letade bilder på plank och gillade hur de har täckt ändträt med stående panel.
Kanske något för dig att inspireras av?
Hoppas du får ett bra svar på din fråga!
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med avstånd etc. men jag såg den här bilden när jag letade bilder på plank och gillade hur de har täckt ändträt med stående panel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kanske något för dig att inspireras av?
Hoppas du får ett bra svar på din fråga!
Snyggt!
Dessvärre har jag nu upptäckt att väggen mot balkongen verkar vara ngn typ av cementskiva/eternit). Låter ihåligt när jag bankar och kunde ej dra in en skruv med skruvdragaren hur mjt hag än tryckte. Vill ogärna borra i den då.
Väggen är har idag ngn typ av grovt slammad yta. Vill göra ngt åt det men vette tusan vad utan att det blir allt för mkt jobb
Dessvärre har jag nu upptäckt att väggen mot balkongen verkar vara ngn typ av cementskiva/eternit). Låter ihåligt när jag bankar och kunde ej dra in en skruv med skruvdragaren hur mjt hag än tryckte. Vill ogärna borra i den då.
Väggen är har idag ngn typ av grovt slammad yta. Vill göra ngt åt det men vette tusan vad utan att det blir allt för mkt jobb
Klicka här för att svara