2 832 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
sätta in badkar innan slutbesiktning (Älvsbyhus)?
Hej!
Vad roligt med någon som bygger mimer.Tyvärr har jag inget svar på din fråga eftersom vi inte fått vårt än.Jag ville bara höra hur ni tänkt göra med elementet om ni ska ha hörnbadkar? och även handfatet?. Vi vill också ha hörnbadkar men har hört här på forumet att det blir för trångt! vad tycker ni?
Mvh grellan
Vad roligt med någon som bygger mimer.Tyvärr har jag inget svar på din fråga eftersom vi inte fått vårt än.Jag ville bara höra hur ni tänkt göra med elementet om ni ska ha hörnbadkar? och även handfatet?. Vi vill också ha hörnbadkar men har hört här på forumet att det blir för trångt! vad tycker ni?
Mvh grellan
vi har kollat på ritningen och det blir lite trångt men det är inga problem att komma runt och intill överallt :
. vi ska ställa badkaret en liten bit utanför elementet och handfatet får stå kvar tillsvidare. vi kommer troligtvis flytta det senare en bit om man kan få det snyggt... vi väljer mellan två badkar, ett som är 1500x1500 och ett som är 1380x1380... standardkaret är ca 160 cm långt och mellan det så är det ca 20cm fram till toalettstolen, så där är det inga problem... pratade med en bekant idag som har ett höner och dom fick sätta in både annat kök och annat innertak innan besiktningen så det verkar som om det går att göra så. ska ringa våran säljare på torsdag...
Klicka här för att svara