Hej!
Behöver er expertis och erfarenhet.
Jag ska göra om ett gammalt badrum till ett förråd och tänker att det är dumt att gjuta igen golvbrunnen ifall att någon någongång vill ändra tillbaka.
Golvbrunnen är en Purus alfa och tyvärr finns inga lock till den, jag ringde Purus och frågade.
Tar gärna emot tips om nån gjort liknande

Tack!