Multimediauttaget är ju data via den 3:e kontakten (koax) sen till modemet o därifrån Cat 5-7 att det inte är modular är inte svårare än att det skulle krävas en separat cat5-7 kabel in i dosan också, då är det ju bättre att den är separat i eget nätverksuttag