Varför finns det inte ett satellit och data uttag istället för satellit/radio vem f_n använder radio uttaget!!

Det finns ju s k multimediauttag...men då borde det vara modularuttag istället med!?!!?
 
Multimediauttaget är ju data via den 3:e kontakten (koax) sen till modemet o därifrån Cat 5-7 att det inte är modular är inte svårare än att det skulle krävas en separat cat5-7 kabel in i dosan också, då är det ju bättre att den är separat i eget nätverksuttag
 
Visst är det så....men ha en massa extra uttag känns onödigt. Om man drar i sitt eget hem för sattelit/antenn och vill ha en trådat nätverksuttag, skulle iaf jag vilja ha en möjlighet att välja sat/antenn/modular.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.