L La Casa #1 Medlem · halland · 5 inlägg 14 dec 2008 23:05 La Casa Medlem halland 5 inlägg 14 dec 2008 23:05 #1 Går det att skicka sat signal och tv i samma koax kabel?
B b_hasse #2 Medlem · Västra Götaland · 2 874 inlägg 15 dec 2008 00:09 b_hasse Medlem Västra Götaland 2 874 inlägg 15 dec 2008 00:09 #2 Ja, t.ex. med en sådan här: http://www.kjell.com/?item=30442 /Hasse
mycke_nu #3 Medlem · Gotland, Sudret · 12 280 inlägg 15 dec 2008 07:19 mycke_nu Medlem Gotland, Sudret 12 280 inlägg 15 dec 2008 07:19 #3 Förutsatt att man inte har en antennförstärkare som spänningmatas genom koaxen. Då lär det inte fungera.
Förutsatt att man inte har en antennförstärkare som spänningmatas genom koaxen. Då lär det inte fungera.