Nu är du väl blåögd i överkant?
Likaväl som att hustillverkaren vill minimera sina kostnader för att åtgärda "byggfel",
vill ju försäkringsbolaget minimera sina kostnader för utbetalning för att åtgärda samma byggfel.
Och Gar-Bo har väl inte gjort sig kända för att vara generösa med utbetalningar?
Den ständiga frågan är ju "vem har fått pengar från Gar-Bo?"
Och det verkar vara lika vanligt som att ha mött aliens.