Har golvvärme som verkar dra på jättemycket värmen, vill gärna sänka den lite då det är alldeles för varmt. Hittar inte var jag sänker värmen. Det enda jag hittat är denna bild jag tog genom att sticka in telefonen i väggen då den sitter lite svåråtkomliga.