Fick fakturan ifrån lite eljobb idag som jag ville betala för att tillgodose mig årets ROT som jag har en hel del kvar av. Kan inte så mycket om vad som är vettiga priser på elektrikers installationsmateriell så tänkte jag klipper in vad som fanns i fakturan så kanske någon snäll kan säga om det är vettiga eller ockerpriser?

Faktura med detaljer och priser på elektriker installationsmaterial såsom kablar och armaturer.

Vettigt skulle jag säga

Bra pris när jag jämför med mitt konto hos grossen (har ok priser på el)

Ok toppen, tack för hjälpen! Hade ingen anledning att misstänka ockerpriser egentligen då elektrikern är jäkligt sjysst men jag är lite paranoid.

tommib
Med eller utan moms? Med moms så är det riktigt bra priser. Utan så är det ok.

• Gilla
Leif i Skåne
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Med eller utan moms? Med moms så är det riktigt bra priser. Utan så är det ok.
Jo det var med moms, bra priser då :)

• Gilla
Leif i Skåne
  • Laddar…
Verkar ju vara en modern elektriker med ok påslag. Funderar när man kör trippelstutsen till VP-2, mycket rör till doserna?
Sen Zero flexröret är märkt halogenfritt fast kabeln är FK? Motivering?

S Slugge skrev:
Verkar ju vara en modern elektriker med ok påslag. Funderar när man kör trippelstutsen till VP-2, mycket rör till doserna?
Sen Zero flexröret är märkt halogenfritt fast kabeln är FK? Motivering?
Satte trippelstutsen när jag skulle vända en dosa från att sitta i badrum, till ut mot hallen istället. Alla rör kom ovanfrån. Var för elementen i huset. Ville inte behöva dra om allt, så satte en trippel, då räckte alla trådar in i dosan

Var det du Nille-Nalle som utförde installationen hos Martin Lj?
Var ju en bra lösning på problemet!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.