1 642 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Sängproblem?
Beställ en sådan gavel och besök sedan din nämaste möbelaffär och inhandla ett par ben (brukar vara väldigt billiga). Om benen inte finns i den färg du tänkt dig så släng på en skvätt färg.
Alternativ 2:
Bygg din egen sängstomme, så får du den precis som du vill ha den.....mönstret har du ju redan
MDF, sticksåg, ett gäng reglar och lite färg sen är du klar!
/AB
Alternativ 2:
Bygg din egen sängstomme, så får du den precis som du vill ha den.....mönstret har du ju redan
MDF, sticksåg, ett gäng reglar och lite färg sen är du klar!
/AB
Har byggt 2st gavlar till gästrummet, hade två benlösa-sängar så billiga men fullt fungerande medar hittade vi på Jysk. Jättelätta att fästa.
Borde väl finnas på IKEA åxå?
// Bjorlevik
jo, en sak till...för att dölja budget-medarna (som inte är jätte vackra) sydde jag sängkappa i samma tyg som huvudgaveln
Borde väl finnas på IKEA åxå?
// Bjorlevik
jo, en sak till...för att dölja budget-medarna (som inte är jätte vackra) sydde jag sängkappa i samma tyg som huvudgaveln
Hej, man blir ju lätt lite miljöskadad när man jobbar med sängar, så jag blev nyfiken på ditt inlägg. Jobbar på sängjätten i Jönköping där vi har en hel uppsjö med olika ben och medar, en sisådär 40-50 modeller att välja på.
PS, inte menat som "reklam", ville mest upplysa om det ifall du inte hittar något annat
PS, inte menat som "reklam", ville mest upplysa om det ifall du inte hittar något annat
Klicka här för att svara