När vi flyttade in så hade entreprenören inte brytt sig om att städa tomten. Utan det var fullt med spik, glas, skruv, en del bräd spill samt annat skräp.
Detta var en total entrepenad, nyckelfördigt hus. Har entreprenören inte skyldighet att tillse att det blir sanerat/städat?