Är det någon som är juridiskt kunnig som vet hur en kommun är skyldig att hantera yttranden från allmänheten i ett samråd?
Är kommunen "bara" skyldig att skriva ner vilka yttranden som inkommit?
Eller är man skyldig att bemöta/kommentera varje enskilt yttrande?