Är det någon som är juridiskt kunnig som vet hur en kommun är skyldig att hantera yttranden från allmänheten i ett samråd?

Är kommunen "bara" skyldig att skriva ner vilka yttranden som inkommit?
Eller är man skyldig att bemöta/kommentera varje enskilt yttrande?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.