Finns det någon här som har sammanslagit två tomter till en? Jag mailade lantmäteriet och fick en prisuppgift på 40 000 !!! Detta gäller en tomt som styckades av för ett par år sedan av tidigare ägare som jag nu vill sätta samman... Nu jobbar jag ju inte på lantmäteriet, men borde det inte vara billigare att sätta samman två tomter än att stycka av??