Hej, jag har nu fått mina laminatbänkskivor kapade med alla vinklar och sånt som vi ska ha. Urfräst för spännskruvar osv..
Nu till min fråga:
Ska jag, i skarvarna, lägga nån sträng med silikon eller liknande innan jag spänner ihop dem och sen torka bort överflödet? Tänkte om man behöver säkra lite så att det blir tätt?