751 303 läst ·
3 017 svar
751k läst
3,0k svar
Samlingstråd för Worx Landroid 2015 modeller
För info om er ofta stannar inom slingan men säger att den är utanför.
Om den är rätt lagd så kan det vara kretskortet i laddstationen.
Jag fick nytt kort hemskickat och bytte det. Funkat perfekt sedan dess.
(man ser på kortet att det är annan revision då komponenter inte sitter på samma ställe.
Måste uttrycka att jag är mycket nöjd med servicen från verkstaden!
Om den är rätt lagd så kan det vara kretskortet i laddstationen.
Jag fick nytt kort hemskickat och bytte det. Funkat perfekt sedan dess.
(man ser på kortet att det är annan revision då komponenter inte sitter på samma ställe.
Måste uttrycka att jag är mycket nöjd med servicen från verkstaden!
Inte bytat något, nu tog batteriet slut, satte han manuellt i laddstationen, och började efter en stund att ladda sig, det e precis som att den behöver sitta en stund för att fatta att den är i laddstationen
Jag har plöjt igenom hela tråden i jakt på helt andra svar. Men nu undrar jag även vilken resistans gränskabeln ska ha för att kunna passa min Worx? Jag behöver en kort bit extrakabel och priset för originalkabel är ju helt barockt! Tänkte mig helt vanlig elkabel med rätt egenskaper. Någon som har ett (fungerande) alternativ?
´Vanlig FK fungerar bra.MrH skrev:Jag har plöjt igenom hela tråden i jakt på helt andra svar. Men nu undrar jag även vilken resistans gränskabeln ska ha för att kunna passa min Worx? Jag behöver en kort bit extrakabel och priset för originalkabel är ju helt barockt! Tänkte mig helt vanlig elkabel med rätt egenskaper. Någon som har ett (fungerande) alternativ?
Går du in i en "vanlig" elbutik som klipper en bit får du nog samma kostnad som en original eller HQ kabel originalet är nog bara 0.5 M2MrH skrev: