4 061 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Samla regnvatten - IBC tank, men hur hålla det fräscht.
Jag samlar regnvatten i en IBC tank för bevattning. men vattnet är instängt, stillastående antagligen syrefattigt och luktar därför illa.
Jag börjar fundera på vad för konstigt som kan trivas i den miljön och duger det till bevattning av grönsaker?
Hur gör ni?
T
Jag börjar fundera på vad för konstigt som kan trivas i den miljön och duger det till bevattning av grönsaker?
Hur gör ni?
T
Klicka här för att svara