Säljes
Timrad lada från 1800-tal ursprungligen från Orsa säljes. Uppmärkt och nedplockad. 8,15 x 4,95 med 5 meter i nockhöjd. Ca 5,5 tums timmer. Hör av er om intresse finns. MVH, Ulrika
 
  • Timrad lada från 1800-talet, uppmärkt och nedplockad, i lagerlokal. Timmerstockarna har runda, numrerade markeringar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Uppmärkt och nedplockad timrad lada från 1800-talet, ursprungligen från Orsa, visas inomhus med delarna staplade och märkta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
klaskarlsson och 3 till
  • Laddar…
U Ulrika Thott skrev:
Säljes
Timrad lada från 1800-tal ursprungligen från Orsa säljes. Uppmärkt och nedplockad. 8,15 x 4,95 med 5 meter i nockhöjd. Ca 5,5 tums timmer. Hör av er om intresse finns. MVH, Ulrika
Hej

Jag är intresserad av timmerstommen och om den är kvar är jag intresserad av priset.

Mvh
Göran
 
S skogsägarn skrev:
Hej

Jag är intresserad av timmerstommen och om den är kvar är jag intresserad av priset.

Mvh
Göran
Hej Göran! Den är tyvärr såld och påväg på släp ner till Västergötland. MVH, Ulrika
 
U Ulrika Thott skrev:
Säljes
Timrad lada från 1800-tal ursprungligen från Orsa säljes. Uppmärkt och nedplockad. 8,15 x 4,95 med 5 meter i nockhöjd. Ca 5,5 tums timmer. Hör av er om intresse finns. MVH, Ulrika
Hej
har du stommen kvar? vilket pris?

MVH
Elin
 
G Gaustad skrev:
Hej
har du stommen kvar? vilket pris?

MVH
Elin
U Ulrika Thott skrev:
Hej Göran! Den är tyvärr såld och påväg på släp ner till Västergötland. MVH, Ulrika
Hej och välkommen till Byggahus @Gaustad
Om du läser ts inlägg från den 9/11 ser du att den är såld.
 
U Ulrika Thott skrev:
Säljes
Timrad lada från 1800-tal ursprungligen från Orsa säljes. Uppmärkt och nedplockad. 8,15 x 4,95 med 5 meter i nockhöjd. Ca 5,5 tums timmer. Hör av er om intresse finns. MVH, Ulrika
Om den finns kvar är jag intresserad.

Joakim
070-3465064
joakim.karlsson7111@gmail.com
 
Magiskt
 
  • Gilla
RoTe och 1 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Magiskt
Vore det inte ännu mer magiskt om @JoakimK71 kunde läsa innantill?
 
  • Gilla
  • Haha
RoTe och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.