Jag säljer en 1115 som jag själv bytt styrsystem på till nibes nyare med färgskärm och möjlighet till uplink. Då de är en ombyggd maskin innebär de såklart risker och den som köpe får vara medveten om att den kan behöva lite översyn även om den gått klanderfritt i 5år utan larm eller störningar.
Det som är brister idag och som behöver fixas är glapp i ett kontaktstycke till givarkortet och motorskydd hade jag glömt montera men medföljer nytt. Kompressorn är ca 7år gammal och har i min regi gått runt 10000snälla timmar med lika många starter och lågtempererat system.
Cop är uträknat till ca 2.7 inkl. Cirkpumpar och den ger ca 10kw vid 35grader framledning. Märkeffekt är 8.5 vid 50.
Maskinen har uplink och ett tillbehörskort för tex undershunt. Även en rumsdisplay kan skickas med mot skäligt pris.
Jag tänker att maskinen inte sig inte har något större värde utan mer kretskorten så förslag på pris kanske kan vara 4000kr? Rmu 1000 till? Nypris för tex uplinkuppgraderingskitet är runt 5000 men här fåe ni ju även tillbehörskortet för axc40 med också.
Jag kan nollställa displayen om korten ska användas till annan maskin.
Givetvis inga garantier utan de är vad de är...
Finns i stenungsund norr om gbg