Jo det blir lite för långa pendlingsavstånd, tyvärr.
 
F
Happiness skrev:
Vår tomt ligger utanför Eskilstuna, jag antar att det är lite väl långt söder ut för dig Claes  :)
Har du fortfarande tomten kvar och försöker sälja den? Vi söker för tillfället med ljus och lykta efter en tomt i Eskilstuna med omnejd. Du kan väl höra av dig om så vore fallet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.