Hej, jag kommer göra mig av med mitt kök från 60-talet men har fått tips om att detta är eftertraktat och undrar om det finns särskilda plattform för den här typen av försäljningar samt vad som vore ett rimligt pris för detta?

• 07A5117E-6A37-4FB9-9149-F631523C6A5B.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
djanlov
  • Laddar…
BirgitS
Det läggs ut kök på Blocket, kolla där vad köken som säljs går för i din region.

Bortskänkes mot nedmontering

• Gilla
davveno1
  • Laddar…
Jag har försökt skänka bort flertalet utan resultat.

Men för 2000:- hittar du nog någon som både river och kör bort det.

Det finns en Facebookgrupp som heter BVP köp, sälj och diskutera. Där når du rätt målgrupp med din annons! Sen spelar det förstås roll var ditt kök är beläget!

Ramnäs Diplomat diskbänk?

BirgitS
Jag höll lite koll på kök på Blocket i höstas och några kök såldes fort för 10 000 kr medan andra var osålda i många veckor trots mycket lägre pris. Det beror nog i stor utsträckning på om någon gillar stilen på ens kök.

• Gilla
Huddingebo
  • Laddar…
@
R Reno2026 skrev:
Hej, jag kommer göra mig av med mitt kök från 60-talet men har fått tips om att detta är eftertraktat och undrar om det finns särskilda plattform för den här typen av försäljningar samt vad som vore ett rimligt pris för detta?
Gissar på 0 kronor och att du får riva ut det själv.

Var i landet finns köket?

Prova i någon lokal köp/säljgrupp och se om någon nappar. Lycka till

Freddan_ Freddan_ skrev:
Prova i någon lokal köp/säljgrupp och se om någon nappar. Lycka till
Tack för tipset!

F fribygg skrev:
Var i landet finns köket?
Göteborg.

Sommartorparn Sommartorparn skrev:
Det finns en Facebookgrupp som heter BVP köp, sälj och diskutera. Där når du rätt målgrupp med din annons! Sen spelar det förstås roll var ditt kök är beläget!
Tack för tipset!

Huddingebo Huddingebo skrev:
Ramnäs Diplomat diskbänk?
Osäker men jag tror det!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.